משלוח עד הדלת חינם מעל ₪300
ההזמנה אצלך 2-5 ימי עסקים

פס אחד שעושה את ההבדל – עיצוב עם בורדרים 

פס אחד שעושה את ההבדל – עיצוב עם בורדרים 

פעמים רבות קורה שאנחנו מביטים בחדר מסוים בבית, או אפילו במשרד שלנו, ופשוט מרגישים שמשהו חסר. אומנם לא כל אחד מאיתנו מבין בתחום עיצוב הפנים ולא את כולנו זה מעניין, אך מצד שני, כולנו יודעים לומר האם החדר שבו אנחנו נמצאים מעוצב יפה בעניינו או לא. זה נשמע לכם מוכר? תוהים גם אתם איך תוכלו להכניס קצת שינויים? רוצים לעשות השקעה מינימאלית והאמת היא, שגם אין לכם כל כך הרבה זמן לעניין הזה? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. הרבה אנשים היו רוצים בסך הכול לעשות צעד קטן שיוביל לשינוי גדול וכדאי לדעת שאחת מהאפשרויות הכי טובות שיש היא לשלב מדבקות בורדרים שונות. במקום להתחיל לקנות אינספור תמונות או להדפיס תמונות שלכם על קנבס ולתלות אותם בחדר, אתם יכולים להזמין מדבקת בורדר ואין ספק שהשינוי הקטן הזה יוסיף המון. מדבקות בורדר במיוחד מומלצות לעיצוב חדרי תינוקות  , כי לא חשוב מה המין הנולד בן או בת זה תמיד יהיה שילוב מקסים לחדר .

איך לבחור את מדבקת הבורד שלכם? 

ראשית, כדאי לדעת שכאשר מדברים על בורדרים מדברים למעשה על מדבקות שיכולות להיות אנכיות או אופקיות. שנית, הן מגיעות בכל צבע וסגנון שתרצו, כך שמומלץ לפנות קצת זמן לבחינת האפשרויות הקיימות. אתם יכולים להזמין בורדר שהוא פשוט פס צבעוני, מה שיגרום בבת אחת לקיר שלכם להיראות יפה ומעניין יותר. מצד שני, אתם גם יכולים לבחור בורדר שכולל ציורים של פרחים או אפילו תמונה של גשר הזהב בסאן פרנסיסקו. יש אפשרות לבחור את גודל הבורדר כמובן וגם את הצבע הרצוי, כך שכדי לקבל החלטה שתהיו שלמים איתה ושיהיה לכם נעים להסתכל עליה גם בעתיד, מומלץ לבחון את האופציות לעומק. מדובר על בורדרים שעשויים למעשה ממדבקות שנצמדות לקיר, מה שאומר שכדאי יהיה לבדוק את איכות המוצר שאתם קונים. אתם לא באמת רוצים להדביק מדבקה על הקיר, להסיר אותה אחרי כמה חודשים ולגלות שכל הקיר התקלף ביחד איתה. לכן אנחנו מציעים לכם לבדוק ממש עשויה המדבקה, איך מדביקים אותה נכון כך שלא יהיו בה גבשושיות והאם המוצר, באופן כללי, עמיד או לא. יש חללים שבהם יש בעיה של רטיבות ולחות, מה שאומר שאין כאן מקום לפשרות כאשר בוחנים מדבקות קיר שונות או בורדרים בכל מיני צבעים. בעת הזמנת הבורדר הרצוי נסו להתאים אותו לחלל שבו הוא עתיד להיות מודבק. כלומר, אם אתם מחפשים קישוט יפה למשרד עדיף שהוא יהיה שונה מהקישוט לקיר של חדר הילדים.

איפה מזמנים היום בורדרים מאיכות טובה לקירות הבית והמשרד? 

אתם מתלבטים איפה תוכלו לרכוש מדבקות פס אחד שעושה את ההבדל? רוצים לנסות את האופציה של מדבקת קיר אנכית או אופקית כזאת? אם כך, אנחנו בחברת טאקי ארט מזמינים אתכם לעבור על כל הפריטים שיש בקטגוריה הזאת באתר שלנו ולבחור את המוצר המתאים לכם ביותר. ראשית, בין אם אתם רוצים לקנות דרכנו פס קטן שעושה את ההבדל ובין אם אתם רוצים לקנות מדבקה ענקית לכל הקיר – אצלנו תמיד תצאו מרוצים. שנית, תוכלו להזמין דרך האתר שלנו כל מדבקה לכל קיר, דלת או ארון תוך דקות ספורות, אז למה לחשוב יותר מידי? המחירים אצלנו נוחים והמגוון אינסופי, כך שעבור כל חדר תוכלו למצוא אצלנו את הקישוט הכי יפה שיש. השליחים שלנו עובדים בצורה מהרה במיוחד כך שתוך שלושה ימי עסקים תקבלו את המוצרים ישירות אליכם הביתה, למשרד או לכל כתובת אחרת שבה אתם מעוניינים לקבל את החבילה.