משלוח עד הדלת חינם מעל ₪300
ההזמנה אצלך 2-5 ימי עסקים

טרנדים חדשים בעולם הטפטים ומדבקות הקיר של טקי ארט

טרנדים חדשים בעולם הטפטים ומדבקות הקיר

בשנים האחרונות אפשר לראות כי הטפטים ומדבקות הקיר חוזרים להיות חלק בלתי נפרד מעיצוב החלל. שלא כמו בעבר, בו המדבקות היו בגדלים קבועים ובעלי מראה שגרתי, היום העיצובים מגוונים, גדלי המדבקות משתנים בהתאם לצורך ואפשר למצוא שהטרנדים החדשים יכולים להפוך כל חלל ליחיד ומיוחד בלי לשבור קירות, בלי לצבוע אותם ולמעשה – בלי לשנות את החלל.

מדבקות לדלתות

הדלתות הן פעמים רבות חלק די משעמם בבית, והרצון לחדש אותן הוא טבעי. החשש של משפחות רבות הוא מהעלות הכרוכה בחידוש הדלתות, וכאן הטפטים נותנים פתרון יעיל, מעוצב ומשתלם מבחינה כלכלית. אפשר לבחור היום בטפטים גדולים אשר יכסו דלת חדר שלמה, ואפשר למצוא גם טפטים אשר מתאימים לדלתות של ארונות המטבח ולהרוויח עיצוב חדש בלי לשבור תכנית חיסכון.

מדבקות ייחודיות לכל חדר

היום אפשר לראות טרנדים חדשים בעולם הטפטים ומדבקות הקיר. כל אחד יכול למצוא לעצמו את העיצוב המועדף עליו ואת המדבקה שתתאים בדיוק לחלומות שלו. בין היתר, אפשר לראות כי הטרנדים החדשים הביאו עמם שלל אפשרויות, ביניהן:

 

  • מדבקות קיר לוח – כל קיר יכול להפוך ללוח, עליו אפשר לצייר ולכתוב. מדבקות לוח מתאימות לחדרי עבודה ולחדרי ילדים ומשתלבות היטב גם במטבח. כל משטח נקי יכול להפוך בקלות ללוח והשימושים שלו עבור כל המשפחה הם אינסופיים, למעשה.
  • מדבקות הומוריסטיות – לאוהבי ההומור ולמבקשים להכניס אווירה קלילה ומצחיקה לביתם או למשרדם, ישנן שלל מדבקות קיר בסגנון הומוריסטי שמעלות חיוך על הפנים. מספר דקות של עבודה פשוטה יכולות לשנות את האווירה במקום ולהכניס בדיוק את הטאץ' המתבקש.
  • מדבקות לשקעים – אחד מהטרנדים החמים ביותר הוא מדבקות לשקעים. ישנם שלל עיצובי מדבקות שמיועדות להדבקה סביב השקע החשמלי, והופכות את אחד החלקים המשעממים בקיר לייחודי, למהנה ולאישי.
  • מדבקות לעסקים – הטרנדים העיצוביים של המדבקות הופכים אותן למתאימות לכל חלל, לרבות חלל העבודה או המשרד. למעשה, בתי עסקים רבים ובהם גם מסעדות, מספרות וקליניקות, בוחרים לעצב את החלל בעזרת המדבקות במקום ציורי קיר וצבע, וזאת גם בזכות קלות השינוי שמציע שימוש במדבקה.

 

יצירת מראה בכל מקום שנוח לכם

היום אפשר למצוא מדבקות קיר דמויות מראה, אשר יכולות להשתלב בכל מקום לרבות חדרי השינה (גם בתוך הארון, למעדיפים להסתיר), במקלחת, בחלל הכניסה לבית ובכל מקום אחר. חלק ממדבקות המראה הן קטנות יחסית ומשתלבות כפריט עיצובי, וחלקן גדולות ויכולת להחליף מראה אמתית. גם כאן, ההדבקה פשוטה מאד והתוצאה הרצויה מתקבלת תוך דקות אחדות.

יצירת תחושה תלת ממדית

בעזרת מדבקות קיר אפשר ליצור תחושת תלת ממד בחדר. המדבקות השונות יכולות להיות מודבקות על הקיר, על התקרה ואפילו על הרצפה וליצור עולם ומלואו. מדבקות 3d יכולות להשרות אווירה של יער קסום, למשל, להכניס את הטבע לבית וליצור עולם שלם ומלא דמיון, וכל זאת – בלי לשנות באמת את המבנה של החדר או של החלל.

לחזור אל העיצוב של פעם

בעזרת טפט רטרו אפשר להחזיר את העיצוב המוכר של פעם אל הבית. כל מי שמתגעגע אל העיצוב בעל הצורות הגיאומטריות, הצבעים העזים והעיטורים, אינו צריך לחפש אריחים מתאימים, אלא יכול לשלב מדבקות טפט מתאימות. המדבקות יכולות להשתלב על גבי אריחי המטבח או חדרי הרחצה ואפילו על הרצפה.

איכות הטפטים וקלות ההדבקה

איכות הטפטים עלתה מדרגה לאורך השנים, והיום אפשר ליהנות ממדבקות איכותיות, עמידות בפני אזורים רטובים וחשוב לא פחות, נוחות להדבקה. בזכות שלל העיצובים, כל חלל יכול להפוך ליחיד ומיוחד, בין אם הוא חלק מהבית או חלק מהמשרד.