משלוח עד הדלת חינם מעל ₪300
ההזמנה אצלך 2-5 ימי עסקים

איך מתאימים טפט או מדבקת קיר לבית?

כשאנו מעוניינים לעצב את חלל הבית או את החלל המשרדי שברשותנו בקלות ומבלי להצטרך להחליף את כל הריהוט הקיים – מדבקת קיר או טפט על המשטחים השונים בו יגרמו לו להיראות מעוצב ברגע ובקלות. איך עושים זאת בהתאם לחללים השונים שלנו?

עיצוב הסלון

הסלון הוא החלל המרכזי והגדול ביותר בבית, על פי רוב. בני הבית מבלים בו שעות ארוכות, האורחים שלנו מתכנסים בו באירועים שונים ואנו דואגים שיהיה מעוצב ונעים לכל יושביו. לעיתים אנו חשים כי לא יזיק לחלל הנוח והנעים שלנו טוויסט עיצובי נוסף, אך איננו מעוניינים להוציא סכומי כסף גבוהים על חידוש הריהוט או לצבוע את קירות הבית.

במקרה כזה, בחירת טפט מעוצב או מדבקת קיר יכולה להפוך כל חלל הזקוק לליטוש ולשינוי לכדי חלל מעוצב ומעודכן בן רגע. ראשית, בחרו בגוונים שישתלבו באופן מוצלח עם גווני המערכת הסלונית שלכם, עם צבעי הקירות וכן עם גוון השטיח או הריצוף. אין הכוונה לבחירת גוונים זהים במדויק, אלא לגוונים משלימים. לדוגמא, אם הספות שלכם הם בגוון ירקרק בהיר, טפט בגווני הכתום או הסגול עשוי להיות מוצלח במיוחד ולהשתלב כראוי בחלל. כמובן, הכל תלוי בטעמכם האישי ואין כאן כללים התקפים לכולם באופן גורף.

עיצוב חדר הילדים

חלל חדר הילדים או חדר התינוקות הוא מקום צבעוני ונעים, העמוס במוטיבים ילדותיים כמו צעצועים, קישוטים צבעוניים וכיוצא באלה. שילובם של המוטיבים המצויים בו ממילא עם מדבקת קיר או עם טפט מעוצב יכולה לתרום לנראותו וגם לתחושת הנעימות השוררת בחדר.

רוב הזמן, הילדים שלנו יודעים יותר טוב מאתנו מה טוב להם. שתפו אותם ברעיונותיכם העיצוביים, אך הקשיבו גם לרצונותיהם. לרוב, ילדים בוחרים בדמויות המצוירות האהובות עליהם או בדוגמה צבעונית, חמימה ואופטימית.

עיצוב חדר הרחצה

חדר הרחצה הוא מקום נקי ומסודר, וחשוב לשמור עליו כך על מנת להימנע מנגעים וממחלות. הקרמיקה שבו לרוב תעוצב באופן עיצובי נקי – בגווני לבן, בז' או בגווני פסטל עדינים אחרים. מעצבי חפצי האמבטיה השונים משתמשים בצבעים שונים ומגוונים עבור הסבונייה, המתקן לסבון הידיים או למברשות שיניים וכן למגבות גוף ופנים. את כל אלה ניתן לשדרג בקלות על ידי הוספת צבע לחלל בעזרת מדבקות קיר או טפט מיועד.

הטפטים שלנו מיועדים גם להדבקה על משטחים נוספים, לא רק עבור הקירות, ולכן תוכלו לבחור לקשט את מושב האסלה, את המראה או את הרצפה. המדבקות שלנו מיוצרות כך שהן אינן סובלות מפגעי הלחות המצטברת בחדר האמבטיה, ולכן תוכלו להשתמש בהן לאורך זמן רב מבלי לחשוש.

עיצוב המשרד

גם כשאנו נמצאים במשרד, אנו מעוניינים לשוות לו מראה נעים ומזמין. משרד מעוצב מבטיח תחושה נעימה הן עבור העובדים במשרד והן עבור הלקוחות המזדמנים אליו. אם אתם מעוניינים לשדר מראה עסקי מצליח מחד אך חמים מאידך, בחירה בטפט המתמזג עם חלל המשרד כולו או במדבקות קיר ייעודיות למשרד יכולה להפוך אותו לכזה.

שלל אפשרויות עיצוב

תוכלו לבחור בין משפטים מלאי מוטיבציה המודפסים בכתב יד מעוגל, עיצובים אבסטרקטיים צבעוניים, עיצוב מוקפד של שידת ספרים או עיצובים המתאימים לפינת הקפה, למשרד עצמו או למסדרון. עיצובים אלו יכולים להוות השראה לכל באי המשרד, ולתת להם תחושה חמימה וביתית במקום שבו הם מבלים זמן רב כל כך משגרת יומם.

שילוב טפט או מדבקת קיר הוא, בסופו של דבר, הבחירה שלכם. אנו ב- Takiart מציעים מגוון רחב של טפטים ומדבקות קיר, כדי להבטיח שכל מי שרוצה להכניס צבע ועיצוב לחייו – יוכל לעשות זאת בקלות ובמהירות. מרגע הזמנת העיצוב הנבחר יעברו עד שלושה ימי עסקים בלבד עד שהוא יגיע אליכם ותוכלו ליהנות מבית או ממשרד מעוצבים במיוחד.