משלוח עד הדלת חינם מעל ₪300
ההזמנה אצלך 2-5 ימי עסקים

טפטים ומדבקות קיר בעיצוב אישי

טפטים ומדבקות קיר בעיצוב אישי או מקולקציה עצומה? את הכל תמצאו בטקי ארט

לכל חללי הפנים שאנו שוהים בהם יש דבר אחד במשותף: בכולם יש קירות. גם אם מדובר ב"אופן-ספייס" רחב ידיים במשרד ההייטק שלנו או בחלל המשותף לחדר האורחים ולמטבח בביתנו, שאינם מחולקים באמצעות קירות פנימיים, עדיין נמצא סביבם שטח פנים בלתי מבוטל של קירות. הרצון להפוך כל חלל כזה לבעל אופי ייחודי, כזה שמעיד גם על יושביו, מביא אותנו לשקול פתרונות עיצוביים מיוחדים. אחד

מהפתרונות הללו מאפשר ביטוי עצמי מקסימלי במחיר סביר בהחלט: מדבקות קיר. אך האם לבחור מדבקה מעוצבת או לעצב אותה עצמאית? על כך תוכלו לקרוא במאמר שלפניכם.

רק אתם יודעים מה אתם אוהבים

אם כבר בחרתם את הפתרון החביב עליכם בדמותן של מדבקות קיר, אתם בוודאי כבר מכירים את שפע יתרונותיהן: קלות היישום שלהן על גבי כל משטח חלק, הקילוף הנוח שאינו הורס את המשטח וגם את המדבקה ומאפשר להעביר אותה לחלל אחר על פי רצונכם, מבחר הגדלים, הצבעים החיים והרשימה עוד ארוכה. טקי ארט הוא אתר שמאפשר לכם לבחור מתוך קטלוג המכיל אלפי עיצובים של מדבקות קיר, ולנוחיותכם – הן גם מסודרות באתר על פי קטגוריות ועל פי החללים שלהם הן מיועדות.

עם זאת, החברה מכירה בכך שלכל לקוח יש טעם ייחודי, וכי רצונותיו יכולים בהחלט לצאת מגבולות המבחר המוצע באתר – גדול ככל שיהיה. לשם כך האתר מציע שירות ייחודי של הדפסת התמונות והעיצובים שלכם על גבי מדבקת קיר בגודל שתבחרו. אבל בל נקדים את המאוחר: ראשית, קבלו סקירה על המבחר הקיים באתר.

טפטים ומדבקות קיר בעיצוב אישי

שפע של מדבקות מעוצבות – כל שעליכם לעשות הוא לבחור

גם אם אינכם מעצבים או אמנים, תוכלו להתרשם מהמבחר העצום המוצע לכם באתר. כאמור, על מנת לעשות סדר ערכנו אבחנה בין מדבקות המתאימות לחדרים השונים בבית (הסלון, חדר הילדים, חדרי הרחצה וכיוצא באלה) ואפילו לשקעי החשמל, למדרגות ולרצפות שלכם. מיון נוסף נערך על פי נושאים.

אם תרצו מדבקת קיר שהיא שעון מעוצב, מדבקה שמדמה אובייקט תלת ממדי או משפט מעורר השראה, למשל, את כל אלה והרבה יותר תוכלו למצוא בין הקטגוריות השונות – ובשפע. אם אתם אוהבים ספורט, חיות, מוזיקה או מפורסמים, גם את אלה ואחרים תמצאו אצלנו. לכם נותר רק לבחור ולהזמין את המדבקה הרצויה בגודל המתאים לקיר, למשטח או לרצפה שלכם.

אך מה תעשו אם עברתם על כל הקטלוג שלנו ולא מצאתם את המדבקה שתבטא את טעמכם האישי באופן המושלם? גם לזה, כאמור, מצאנו פתרון.

עיצוב אישי שמדבר בשפה שלכם

לעתים, אין תחליף לחוויות האישיות שלכם ולכל אותן תחנות משמעותיות בחיים האישיים והמשפחתיים שלכם שהפכו אתכם למי שאתם. זוג צעיר שזה עתה ריהט את דירתו והציב את המיטה הזוגית בחדר השינה ירצה אולי לעטר את הקיר שמעליה בציטוט מהשיר שלצליליו רקדו בני הזוג בחתונתם, או זה שלצליליו צעדו לעבר החופה. נער או נערה שאוהבים אמן, ספורטאי, להקה או ספר ששינו את חייהם יכולים ליהנות מתמונותיהם או מציטוט נבחר מיצירתם, לבחירתם האישית.

הטיול שערכתם ליעד האורבני או האקזוטי שעליו חלמתם שנים הניב צילומי נוף שמרגשים אתכם כל פעם מחדש? תוכלו לשחזר את ההתרגשות, כשהנוף שצילמתם יישקף אליכם מהקיר של הסלון או של חדר השינה. יש לכם ברכה מיוחדת שאתם נוהגים לברך לפני כל ארוחה, שיר משפחתי או בדיחה משותפת ששייכת רק לכם? תוכלו להדפיס אותה על גבי מדבקה ולעטר את קירות המטבח, חדר האמבטיה או כל חדר אחר.

כל מה שתעלו בדמיונכם יוכל להתנוסס על קירות ביתכם, משרדכם או כל מקום אחר ששייך לכם. כך גם תעצימו את תחושת השייכות שלכם למקום.

טפטים ומדבקות קיר בעיצוב אישי

טפטים ומדבקות קיר בעיצוב אישי

איך להזמין טפטים בעיצוב אישי באתר?

את מלאי המדבקות המוצע באתר תוכלו להזמין בקלות, אך מה באשר למדבקות שתרצו לעצב בעצמכם? גם כאן, תהליך ההזמנה פשוט וקל: ראשית, בחרו לכם תמונה. אם מדובר במשפט או בציטוט, העבירו אותו לפורמט של תמונה באמצעות כל תוכנה גרפית שתרצו. אם תבחרו להשתמש ביצירה של יוצר אחר – עליכם לדאוג שזכויות היוצרים שלו אינן מופרות.

לאחר מכן, לחצו על הקישור "עיצוב אישי" בתפריט העליון באתר. בעמוד שיופיע, השלבים מוסברים באופן פשוט. בשלב הראשון תתבקשו להעלות את קובץ התמונה שיצרתם או שקניתם מיוצר אחר, ולהצהיר שהזכויות על התמונה שתבחרו להדפיס שייכות לכם, על מנת להימנע מהפרת חוקי זכויות יוצרים. חשוב שהרזולוציה של התמונה תתאים להדפסה בגודל שתבחרו.

לאחר שתעלו את התמונה, תוכלו לראות הדמיה שלה על גבי קירות שונים ולהתאים את הגודל שלה לקיר שתרצו לעטר באמצעותה. תוכלו לשמור על הפרופורציות של התמונה המקורית או לשנות אותן לפי טעמכם ולפי השטח העומד לרשותכם. בנוסף, לבחירתכם מספר תוספות ושינויים לשדרוג המדבקה.

תוכלו לבחור להדפיס אותה בשחור לבן או בצבעי ספיה שמדמים תצלום ישן, וכן תוכלו להדפיסה בהיפוך מראה או בתוספת למינציה, שתיתן גימור עמיד יותר למדבקה ותשמור עליה לאורך זמן רב.

לסיכום

באתר טקי ארט פרושות לפניכם כל האפשרויות לעיצוב הקירות שלכם באמצעות מדבקות קיר מעוצבות. אם תרצו מדבקות שעוצבו מראש, המבחר עצום ומוצג בנוחות. אם תרצו לעצב אותן בעצמכם, כל שעליכם לעשות הוא להעלות את פרי יצירתכם לאתר, לבחור גודל ותוספות אפשריות – ולהזמין.