משלוח עד הדלת חינם מעל ₪300
ההזמנה אצלך 2-5 ימי עסקים

איך להדביק טפט על לוחות גבס?

להתחדש – כמה כיף

כמה כיף להתחדש! מי כמוכם יודעים זאת? הדבקת טפט היא אופציה מצוינת לעיצוב מחודש של קירות גבס למשל, אבל איך בכלל ניגשים למשימה? ראשית, צריך לוודא שהמשטח שעליו מדביקים טפט יהיה נקי. אם יש בליטות, צריך לגרד אותן. אם יש צורך בקילופים ובסתימת חורים והחלקה, צריך לעשות זאת לפני ההדבקה. רק על משטח ישר ואחיד מדביקים את הטפט לאט ובזהירות. זכרו – זוהי מלאכת אומנות. אל תהפכו אותה לפזיזות מיותרת.

שלב ההדבקה  על לוחות גבס – הרגע המרגש הגיע

אחרי שהבנתם את הפואנטה, זה הזמן לצאת אל עבר מלאכת הדבקת הטפט. כל הרעיון הוא עיטור על המשטח המודבק, מראה נקי ואחיד, תחושה של יופי שעוטף את המקום באסתטיקה ובהרמוניה. מוכנים למשימה? ראשית, הניחו לוחות גבס,  גומי או פלסטיק כדי שתוכלו להדק את המשטח. חפשו סכין יפנית ומספריים והוסיפו מטר ופלס לצורך יישור הקווים.

הטפטים מגיעים עם דבק, יש לשים את מדבקת הטפט על משטח ישר ובאמצעות כרטיס אותו אתם מקבלים מאיתנו יש להדק את הטפט. על מנת למנוע בועות אוויר בטפט, מומלץ לשטח את המדבקה באמצעות כרטיס קטן וקשיח. לסיום, זכרו להשאיר חמישה ס"מ לצורך גימורים. את הדבק שנותר מרחו ברגישות לאורכו של המשטח. אחר כך הדביקו פס נוסף של טפט. קחו את הסכין היפנית שהכנתם מבעוד מועד (כן, אנחנו יודעים שכבר הספקתם להתארגן. כל הכבוד!), חתכו בעזרתה את שאריות הטפט שנותרו. דאגו שיהיה משטח לשאריות, והרי לכם התוצאה – טפט מהמם ומוכן על לוח גבס.

משימה אפשרית, אך לא לכולם

נשמע מסובך? האמת שההדבקה על לוח הגבס היא משימה אפשרית ולא מתוחכמת, ובכל זאת, מי שיש לו "ידיים שמאליות", מי שעבודה הדורשת קפדנות יתרה אינה הצד החזק שלו, מוטב שלא ינסה בבית לבדו. הדבקת טפט על לוחות גבס בכל זאת דורשת מיומנות מסוימת כדי שהיא תיעשה על הצד הטוב ביותר. אם אין לכם קרוב משפחה, חבר או שכן שיכולים לבצע את המשימה, תוכלו לקרוא למקצוען מיומן שידביק עבורכם את הטפט על הגבס ויסיים את המלאכה בשלמות יתרה.