משלוח עד הדלת חינם מעל ₪300
ההזמנה אצלך 2-5 ימי עסקים

צביעת חדרי ילדים בשילוב מדבקות קיר

צביעת חדרי ילדים היא נושא מאוד חשוב ולא מדברים או מתייחסים עליו מספיק. הורים יקרים, אנו פונים אילכם על מנת לתת לכם טיפים על נושא זה. ילדים הם הדבר הכי יקר בעיניי הוריהם, ולכן עיצוב והכנת החדר מאוד חשוב, גם אם זה עבור תינוק שרק נולד והצטרף למשפחה. כמו כן, במשך חייהם של הילדים, הם גדלים ועם זאת משנים את טעמם. לתוצאה מכך, גם עיצוב החדר משנה מפעם לפעם, הצבעים הופכים לפחות ילדותיים. מעבר לצבע הקיר, קיימות היום מדבקות קיר.

מדבקה לקיר – מה זה אומר?

מדבקת קיר היא מדבקה צבעונית ומעוצבת שניתן להדביק על קיר. היום קיימות מדבקות רבות, בכל מיני צורות או תמונות וצבעים שונים. מדבקות אלו יכולות בהחלט להתאים למבוגרים ולא רק לחדרי שינה. ניתן להדביק בסלון, במטבח, במשרד ובכל חדר הנמצא בבית. מדבקות קיר יכולות בהחלט להתאים לגני ילדים, צהרונים או מרכזים המקבלים ילדים.
בחדר הילדים תוכלו למצוא הרבה מדבקות עם חיות, לבבות, משפטים, עם שם של הילד וכדומה, ובכל מיני צבעים. ניתן למצוא לא רק מדבקות גדולות התופסות רוב המקום בקיר, אלא גם מדבקות בגודל בינוני ואפילו מדבקות מינימליסטיות. מדבקה לקיר יכולה להתבטא גם במשפט, במסר או בתמונה של נוף יפה מהעולם וכדומה. בנוסף, יש מדבקות המתאימות לדלתות או לארונות. כך שאם תרצו להשאיר את הקיר נקי, תוכלו בהחלט לעשות זאת.
מדבקות קיר חלק מהעיצוב של החדר, הן יכולות להיות מצחיקות או מרגשות. כמו כן, ניתן להוציא אותם בקלות על מנת להחליף ולשנות אותן.

מדבקת קיר תלת מימד

מדבקת קיר תלת מימד

צביעת חדרי ילדים

כדי שתוכלו לשלב מדבקה בחדר ילדכם, חשוב לבחור צבע קיר נייטרלי כמו לבן או בג', על מנת שכל מדבקה תתאים לצבע קיר. מומלץ גם לצבוע בצבעים בהירים ועדינים יותר. כך תוכלו לשלב את צביעת חדרי ילדים עם מדבקת קיר. כדי להבין יותר לעומק את עניין הצבעים בחדרי ילדים, מומלץ להכיר את המשמעויות שלהם:
כחול: צבע המשדר רוגע שלווה, רבים משתמשים בצבע זה לצביעת חדרים לבנים.
ורוד: מסמל אהבה ורבים משתמשים בו לצביעת חדרים לבנות.
ירוק: צבע הטבע המשדר התחדשות.
צהוב: צבע האור המשדר שמחת חיים ואושר.
אדום: צבע דומיננטי וחזק בחדרי ילדים, ניתן לשים נגיעות אבל לא לצבוע את כולו הקיר. צבע זה מסמל גם חיות.

כאשר תבחרו את צביעת הקיר המתאים לילדכם תוכלו לבחור מדבקה, של נושא אהוב על ילדיכם. צביעת חדרי ילדים היא החלטה חשובה ומומלץ לשאול את ילדכם את טעמם והעדיפות שלהם.

חברת taki art יצרנית טפטים, ומדבקות קיר, באתר תוכלו למצוא מעל 7000 עיצובים שונים וביניהם מדבקות לזכוכיות, לדלתות, לארונות כדומה. טפטים בעיצוב אישי, מדבקות קיר בעיצוב אישי ועוד…